ANPC - INFORMATII

Cum faceți o reclamație?

 

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

FORMULAR DE SESIZARE ONLINE

 

  •   Cum se depune o reclamatie
  •   Retragerea unei reclamatii in urma intelegerii amiabile dintre dvs. si operatorul economic
  •   Formular reclamatie transport aerian
  •   Comisariate teritoriale
  •  

INFORMATII UTILE

  • Plan de asigurare a continuității activității la nivelul ANPC – central la sediul Direcției Metale Prețioase
  • Sfaturi privind utilizarea măștilor în comunitate, în timpul îngrijirii la domiciliu și în spitale în contextul situației actuale de circulație a noului coronavirus (2019-nCoV)
  • Campania de conștientizare la nivel mondial privind riscurile pentru copii a bateriilor de tip pastilă
  • Campania de conștientizare la nivel mondial privind rechemarea de la a consumatori a produselor periculoase
  • Anexele procedurii noi de analiza si marcare a obiectelor si bijuteriilor din metale pretioase
  • Comerțul online: Comisia și autoritățile de protecție a consumatorilor solicită informații clare cu privire la prețuri și la reduceri
  • Ghidul cumparatorului de bunuri din metale pretioase si/sau pietre pretioase
  • Actiunea de supraveghere a pietei pentru anvelope 2015 (MSTyr15)